Trött på danska kronor

Detta skulle absolut kunna kvala in som en av de tråkigaste, jobbigste och värsta helgerna. Jag har jobbat förmiddag (6.45-16.00) både lördag och söndag. Igår somnade jag vid halv nio och var fortfarande trött när jag vaknade. Även om detta förmodligen beror på de långa dagarna så kan det också vara så att mitt förminskade socker intag har något med saken att göra. Hoppas att byxorna snart sitter lite lösare i midjan igen.

Något som jag har hunnit med att göra idag är en ny blogg-design till Victoria. Jag tror att både hon och jag är väldigt nöjda :)

Nu ska jag gå och lägga mig snart.. för gissa vad?! Jag ska jobba i morgon.


Kommentarer
Evelina

Tack så jättemycket :)

2010-08-08 @ 21:26:52
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0