Sverige vs. Skottland

Ja det slutade 3-0 till Sverige, så klart.. eller?! Jag hade väldigt svårt att följa med i matchen då tröjorna var bytta. Hur kan Skottland ha gula tröjor? Jag trodde man måste ha samma färg som landets flagga. Visst hade Sverige vita dräkter VM 94 men vit är ju ingen färg, inte på samma sätt i alla fall. Gult är väldigt långsökt för blå-vita skottar. Till och med heja klackarna bar fel färger eftersom Sveriges klack hade gula tröjor och Skottarna blå. Total förvirring i min hjärna. Men i vilket fall som helst, trotts förvirring så var det en underhållande match. Jag fick se lagom mycket av min andra "man" (Olof Mellberg), vilken dröm prins :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0