Please make it last

Jag lyckades! Jag fick med Pontus på en promenad. Helt otroligt! Det var skönt att gå i solen och småprata och titta på alla konstiga tomter. Folk vet varken ut eller in vad dom håller på med tror jag. På vägen så såg vi en pågående fotbollsmatch så vi stannade en stund, och nej det var inte MFF som spelade, även om gubbarna gjorde ett gått försök. Av döma på rörlighet så skulle vi gissa att åldern låg runt 45+. Jag hoppas verkligen detta är en rutin som vi kan hålla.. Men med tanke på Markus abstinens så är väl Pontus bunden till datorn minst 6 dagar i veckan..

5,23 km är inte illa pinkat för två soffpotatisar som oss!


Kommentarer
Pontus

Du kanske ska skriva "Markus abstinensen" istället:)

2010-08-16 @ 13:06:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0