Mitt gudbarn Sophie

I går morse åkte vi tidigt ut till Sturup för att ta flyget till Stockholm och nu mer än 24 timmar senare är vi tillbaka i Malmö igen. Mer än 24 timmar utan internet, det är ett under att vi har överlevt.

Dopet var enormt fint, enkelt och traditionellt. Samtidigt som Sophie döptes så var det ett till dop på en liten pojke. Väldigt trevligt att slå ihop de båda ceremonierna eftersom vi inte var så många. Jag hade stora problem att tända ljuset åt Sophie för jag nådde inte upp, men efter någon minut så lyste det. Sophie tyckte inte häller att det var så jätte roligt att bli döpt, vattnet var ingen höjdare och det var en pina att sitta still medan prästen pratade. Men vi klarade oss igenom det hela och jag avslutade med att svära inför prästen.. minus poäng till mig. Efter dopet träffades vi hemma hos Alexandra och Alex och det bjöds på god grillbuffé. Super mysigt och jätte trevligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0