Lady in red is dancing with me

Tänk att hösten närmar sig med stormsteg. Det är verkligen sensommar här i Malmö, vissa dagar vräker regnet ner och andra (som idag) skiner solen. Det är den värsta tiden för att klä sig tycker jag, för man väljer alltid fel..

I höst är det i alla fall rött som gäller. Känns ganska naturligt då allt färgas till gul-orange-rött. Regnet kommer förmodligen som vanligt att ösa ner så jag har letat fram två favoriter som jag kommer att införskaffa tills höstens mörker verkligen kommer. Jag är inte den modiga typen som vågar bära massa färg, rött är ju verkligen en tung färg att bära. Men jag tänkte våga mig på ett par röda Hunter stövlar och matcha det med en svart regnjacka från Ellos.se. Vad tycks?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0