Girls night

Igår kväll var jag tillsammans med Salima hemma hos Lina på tjej kväll. Hon bjöd på goda enchiladas till middag och en ännu godare efterrättspaj. Vi pratade och hade mysigt, jag tog med mig plattången och palttade Linas hår. Den skillnaden var makalös, helt galet vad håret spelar roll. Det är synd att jag inte hade med kameran och tog lite bilder, men den är så jobbig att släpa. Efteråt kollade vi på Brokeback mountain, tjejerna hade inte sett den och jag tycker att det är en jätte fin film så det var ett givet val från min sida. Efteråt var tjejerna glad också att vi hade sett den :)

Igår på stan köpte jag ett par nya jeans från Gian, lite tighta men jätte sköna.


Kommentarer
erika

fin blogg ,kolla gärna på min :)

2010-08-08 @ 21:09:44
URL: http://erikavigren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0