Falling rain

Drip drop drip drop låter det ute då regnet faller ner. Själv ligger jag ny duschad i sängen och myser inom lägenhetens fyra värmande väggar. Jag har precis avslutat ett oväntat samtal från pappa. Jag älskar att prat med min pappi-lappi. Idag är jag ledig och skall inte ta på mig något större ansvar än mig själv. Jag var ute och gick tidigare idag (sprang sista biten) och det var riktigt skönt att få frisk luft i lungorna efter gårdagens sängliggande. Det blev samma runda idag, 2,6 km? tror jag att det var. Helt lagom med andra ord. Ikväll är vi hembjudna till Hanna och Patrik för att se fotbolls matchen, ska jag vara ärlig så vet jag inte vilka som spelar. Tror det var Sverige i alla fall :) Nu skall jag nog torka håret, krypa upp i soffan med en filt och sätta i en film att slö titta på. H A V E . A . N I C E . D A Y !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0