COOLPIX

Nu är jag inne på min fjärde dag av att vara sjuk. Halsont, feber, ömhet, snorighet och trötthet är några av mina symptomer. Jag börja bli rätt less. Jag trotsade dock min kropp igår och gick till frisören som jag sedan länge hade planerat in. Både för att det verkligen var behövligt, men framförallt för att det är så svårt att hitta en bra frisör och det är inte vad jag vill börja leta efter när jag kommer upp till Stockholm. Men det va dö jobbigt att sitta där i stolen och hosta och snora. När jag kom hem tre timmar senare deckade jag i sängen. Nu har vi två dagar kvar tills vi flyttar och att vara sjuk är inte direkt en höjdare när allt skall packas och städas. Vi åkte till Hornbach för att köpa flyttlådor och när man ändå är där ute så kan min elektronik tokiga kar inte låta bli en sväng på Media Markt. Det resulterade i att jag köpte en ny, lite händigare kamera för de tillfällen då en systemkamera är lite mer otymplig. Ännu en gång deckade jag i sängen när jag kom hem.. men jag har ändå varit duktig nog att packa lite i köket. Hoppas på en mycket bättre dag i morgon så att lägenheten gnistrar på måndag när vi åker upp.

Nedan har jag testat min nya Nikon COOLPIX S3000, trotts motivet så tycker jag nog att kameran blir helt godkänd! Det är ju inte direkt smickrande att vara sjuk.. 



Kommentarer
19 år och nybliven mamma

svar: aa okej :) det e ju olika men för mig är det tvärt om, jag kan inte se serien alls för att nackdelarna väger upp fördelarna så blir bara irriterad när jag sätt en avsnitt :P

2010-08-29 @ 22:46:30
URL: http://mittlivv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0