2,6 km

Det är så att jag inte trivs med mig själv efter en viktuppgång på 10kg (kan vara mer, men jag har slutat väga mig). I kväll efter maten mådde jag illa och kände att jag ville få upp allt igen. Då jag en gång i tiden faktiskt spydde upp all mat för att gå ner i vikt blir jag alltid orolig när jag känner så, för det är så lätt att falla tillbaka. Jag ska säga att detta var under en kort period i mitt liv och jag fick enormt stöd hemifrån vilket gjorde allt mycket lättare att sluta. Men tillbaka till ämnet. Jag mådde illa och är inte nöjd med min kropp.. Jag bestämde mig för att sticka ut och springa. Vilket jag också gjorde, nu efteråt känns det väldigt mycket bättre och det är så skönt att hitta andra sätt att få bort illamåendet på i stället för att spy. Det skadar inte bara kroppen utan också tänderna, vilket jag bryr mig väldigt mycket om. Nu skall detta bli min nya vana, det är en kort sträcka men den räcker för mig. Jag skall också hålla mig till en strikt diet.. vi får väl se hur det går. Jag hoppas kunna tappa 5 av min kilon på två månader i alla fall. Önska mig lycka till! :)



Kommentarer
Anders

Klart du klarar av att gå ner! Bara o röra dig mycket o äta nyttigt så fixar du det :D Sen tycker jag bestämt att ni ska ta och hitta en lägenhet här nu o flytta hit så jag o pontus kan ha en datakasse!



:D

2010-08-06 @ 23:06:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0