3 augusti 2010

Tiden går allt för fort och sommaren är nästan slut. Skolorna börjar och om bara en månad börjar högskolorna också. Flytten närmar sig för oss och osäkerheten på allt som ska hända gör sig allt mer påmind. Men jag fick ett glädjande besked idag som gjorde mig något lugnare.

Polisen ringde till Pontus också. Tydligen så har killen som bor under oss försvunnit och hans mamma började bli orolig. Så Pontus fick agera dörrvakt. Roligt att dom ringer honom av alla i huset? Vaktmästaren kanske vore ett alternativ.. vad vet jag?!

För övrigt har jag inget att blogga om förutom att vi har hittat en lägenhet i Rosersberg som vi gärna skulle flytta in i. Men dem som säljer den gick inte med på en visning i morgon och sen åker farmor och farfar till Grekland så då finns det ingen som kan kolla på den åt oss. Känns SÅ DÄR kul..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0