Vart tog energin vägen?

Jag har sovit oroligt hela helgen och jag är super stressad över c-uppsattsen, som jag antar att alla andra i min klass också är. Jag har dessutom jobbat fredag, lördag och söndag och känner mig allmänt slut. Jag undrar hur jag kommer känna i sommar om jag är så här trött efter bara tre dagars arbete? Jag som har lovat att jobba 150% :)

Inte så roligt att veta men min mens kom igång idag och som många andra tjejer känner till så är man inte riktigt sig själv just denna dag. Förutom svettningar och ett dåligt humör så förlorar jag även aptiten och känner ingen hunger. JIPPI tänker några (även jag) fram tills att jag stod på träningen och kände hur yrseln satte in. Jag hade inte ätit mer än två mackor och en omelett under dagen så magen var ganska tom 18.30. Kroppen behöver bensin!! Jag pressade mig igenom passet i alla fall och var helt slut efter. Jag köpte en Gainomax innan jag satte mig i bilen för att köra hem, det kändes säkras så..

I kväll är det dessutom jätte kvavt här i Malmö och det är ca 12°c, så jag och P sover med fönstren öppna i natt. Vi brukar göra det under sommaren för att vi får så himla varmt i våran lägenhet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0