Påsar under ögonen, som på beställning

Nu är vi äntligen hemma. Resan startade klockan 05.20 ifrån Ljusdal och vi var framme i lägenheten strax innan två. Jag somnade tre gånger på tåget ner, först precis efter att vi hade stigit ombord. Det var fullt med folk och alla sov så då fans det inte så mycket annat att göra. Efter Bollnäs fick Pontus kramp i armen (den som jag sov på) och knuffade bort mig vilket resulterade i att jag vaknade. Men det tog inte många minuter så sov jag igen och så vaknade jag en sista gång i Gävle men även då lyckades jag somna om. För ovanlighetens skull så fick vi byta tåg i Uppsala i stället för Gävle och hur kul är de när klockan är alldeles för lite, kissblåsan håller på att sprängas och tågstationen är en byggarbetsplats och jag hittar inte. Jag stod och knep mina ben tills vi kom på Upptåget. På Arlanda så satte vi oss på Waynes Coffee för att äta frukost, det blev varm macka och juice.. hur gott som helst.

Nu ligger jag i sängen och är lagom pepp på livet. :)
Jag skulle vilja gå under jorden ett antal veckor framöver...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0