Ont i halsen

Jag har mått dåligt den senaste tiden. Jag har haft en lätt förkylning som aldrig vill bryta ut till en riktigt j*vla förkylning. Jag har ont i halsen, feber svettningar, frossa.. mm
I helgen har jag jobbat, det var konf för region syd och väst och på kvällen bjöds det på middag. Hotell Hilton i Malmö hade gjort ett strålande jobb, med mat, vin och lyxstämning. Men eftersom jag jobbade ett eftermiddagspass och stängde butiken med Sabina så kom vi precis när alla hade ätit upp. Men jag fick ändå smaka av det goda. Sen hände allt som händer på en konf men som man inte skriver i bloggen. Men det blir bra underlag för skvaller mellan oss tjejer.. vi är ju duktiga på de.
Nu sitter jag på Orkanen tillsammans med Hanna och försöker att skriva uppsatts. Jag söker info om Lilla fiskaregatan som gjordes om till gågata 25 maj 1987. Det är också all info jag har hittat..
Snart ska jag iväg på arbetsmöte med jobbet också och sen ska jag cykla hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0