I dont like

Idag så missade jag träningen. Jag har sett fram emot det hela helgen att få köra Bosu ikväll. Men självklart när jag är på väg att åka så ska bilen krångla. Ibland är lilla gul ingen pärla utan en skitbil! Bromsklossarna hade fastnat så det small till när jag skulle åka. Jag trodde jag hade fått punka så jag ringde Pontus och han fick komma ner. När jag väl var körklar så var klocka så mycket att jag inte han till träningen. Nu känner jag mig som en stor padda..
Nu ska jag gå och sova så jag orkar kliva upp i morgon. Idag (trotts 10 timmars sömn) så var det skit jobbigt att kliva upp och jag blev sen, väldigt ovanligt mig må jag säga. Hoppas jag vaknar pigg och utvilad i morgon. God natt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0