Dripp dropp

Nu har jag och Hanna varit på möte med Peter på Gatukontoret i Malmö. Det blev ett kort möte eftersom vi inte hade så mycket att ta upp, men ändock väldigt givande. När vi kommer ut har det börja spö regna och vi båda ska cykla hem. Jag tycker inte om när det regnar och jag ska cykla, självklart för att jag blir blöt men fram för allt för att jag inte kan se någonting. Som en dränkt katt kom jag in innanför dörren och slängde av mig kläderna, eller rättare sagt drog av mig dem för alt satt som klistrat på kroppen. Nu sitter jag i mina varna TORRA  mjukisbyxor  och min snygga DIF tröja. Jag funderar på om jag ska åka och hjälpa Hanna och Patrik att flytta.. :)

Sminket rinner och håret som en gång var kammat och plattat är ett enda ruffs..

Nu är jag torr, och håret är fönat..

Djurgården i mitt hjärta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0