Dagens lektyr

Varför kan jag inte vara en oas av kunskap. Någon som bara suger åt sig all information och bevarar den i hjärnans skrubb så att man kan plocka fram den när man behöver. Varför kan jag inte vara en sådan människa?
Jag är en människa där informationen går in genom ena örat och ut genom det andra. Även om jag vill komma ihåg saker så gör jag det inte. Detta gör det väldigt svårt för mig nu när jag ska skriva ner massa relevant information. Jag ska precis sätta mig och läsa två ganska så tjocka häften om Lilla Fiskaregatan i Lund och hur den gick från trafikled till gågata. Detta är för att ha referenser till vårt förslag om Södra Förstadsgatan.



Kommentarer
18 år och gravid i vecka 34

Heej :) du måste kolla din mail! Jag dör att min blogg ser ut som den gör :) du får gärna logga in och fixa och lägga in den nya headern!



kram till dig

2010-04-20 @ 21:53:40
URL: http://mittlivv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0