Dagen före sista april

Varför måste man äta? Det är så himla tråkigt att laga mat och ännu tråkigare att diska efteråt.. Dessutom har jag världen nörd till pojkvän, han kommer precis fram och ska visa vad han har gjort.. han har programmerat en chat.. vad säger de? Förstå att man har lite att göra om man har tid med sånt.. (ska jag säga som ligger här) Men jag tycker att han kan ägna sig åt sådana saker som att göra MAT åt mig eller nå :) Nu kommer han igen och visar ytligare en sak. På hans skrivbord så uppdateras en ruta varje gång jag uppdaterar min blogg.. teknikens under!!! Bitter som fan är jag idag :)

Pratade med mamma tidigare och hon stod och gjorde smörgåstårta, så är du i Ljusdal åk och gratta henne i morgon. Hon gör nog den godaste tårtan någonsin!!

NU vill jag äta någonting, sen ska jag sova. God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0