Befria mig

Äta, plugga, träna, sova.. det är vad mina dagar består av. Det finns liksom inte plats för annat.. eller jo, toan och duschen. Hanna kom vid tio tiden idag och vi satt hela eftermiddagen och slet med uppsatsen.. jag är så grymt less på den nu. Jag hittar ingen motivation och jag mår illa bara jag tänker på den. Va fan ska det vara så svårt för?

Igår va jag ju iväg och tränade på tom mage, idag hade jag grym träningsverk i framsida lår men tog mig i alla fall iväg på ett core bosu pass. Men eftersom jag är så trött och less på mitt för tillfälle enformiga liv så är det grymt svårt att fokusera och det är svårt att hålla balansen. I dessa tider hade det varit bättre med ett box pass, men Hanna har fullt upp i nya lägenheten med om målning och flytt så jag får träna själv. Det är inte direkt så att jag är super pepp på att köra med en främling. Jag kör bäst när jag boxas med någon jag känner.

Nu ligger jag och kvider i sängen och Pontus får tycka synd om mig, både träningsverk och mensverk. Alvedonen langas via rör till mig.. nä så farlig är det inte. (Bara nästan) Jag försöker kolla på Cossip girl via cucirca men det går inte så bra, det tar SÅ lång tid för den att ladda, helt galet. Efter jag har kollat klart på kvällens avsnitt ska jag krypa ner i sängen och P har lovat att masera mig.. love it!!!

God natt!


Kommentarer
Anna

Haha ja ibland blir det lite Markusmys men igår blev det inte så mycket, det blev kasper mys istället :)

2010-04-28 @ 10:47:11
URL: http://www.metrobloggen.se/annasvirr


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0