24 April 2010

Idag har jag jobbat kväll, så nu är jag JÄTTE trött.
Jag gick upp vid åtta tiden i morse för att plocka och städa lite här hemma. Vi hade fått någon konstig lukt inne i köket och vi antog att det var disken som stod där, men efter att jag diskat så luktade det fortfarande illa. Jag lyckades till slut lokalisera stanken, den kom från en gräslöks planta som vi hade satt i en kruka. Jag slängde den :) Nu är det både undanplockat och det luktar gott här. I morgon kanske dammsugaren åker fram så att det blir rent också. Efter min framfart i köket så åkte vi på Entré för att shoppa lite till Pontus. Han köpte massa snygga kläder och jag hittade ingen ting. Han köpte bland annat en skinn jacka, sina första Convese och Batman t-shurts. Han ska vara SÅ stilig i vår.

Men det största som hände idag är att min mamma gick med i facebook. Det trodde jag ALDRIG. Jag tycker att det är jätte skoj för nu kan jag tagga henne på massa bilder, vilket hon förmodligen inte kommer uppskatta lika mycket.

Nu ska jag gå och sova, för jobba ska man ju göra även i morgon. Plus att Pontus ska bjuda mig på brunch redan klockan 10.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0