23 April 2010

Det jobbiga med att vara student är att man längtar så sjukt mycket varje månad till att CSN ska komma. Den här månaden kom det två dagar tidigare vilket är helt underbart :) Jag har redan varit iväg och syndat. Två par skor från DinSko, och hudsalvor från ROC. ROC ska sluta sälja sin produkter i Sverige tyvärr och jag känner en viss panik över det. Jag har nämligen väldigt känslig hy och tål nästan inga ansiktskrämer, förutom ROC. Vad ska jag göra när det slutas sälja? Jag köpte på mig två stycken idag i alla fall och hoppas att det räcker tills mamma och pappa ska till Grekland, för där finns de.

Jag lägger också upp några bilder på kläder som jag köpte tidigare i månaden. Man måste ju fräscha upp garderoben lite till sommaren, och jobbar man extra som jag gör så tycker jag att man kan förtjäna de ibland :)

Skorna är från DinSko, och kläderna från Ginatricot


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0