En lång dag

Idag var jag på utbildning med jobbet. Det hölls på SAS Radison hotell här i Malmö. Det är alltid så häftigt och lyxigt att komma in på ett hotell tycker jag. Det bästa är att toaletterna är fräscha!
Det höll på i ca 3 timmar och i mitten fick man fika, väldigt trevligt.
Efter utbildningen fick jag skynda mig till skolan där min grupp satt och jobbade. Jag får alltid så himla dåligt samvete när jag är borta och inte deltar. Men jag försökte snappa upp det som dom andra hade pratat om och genom att ta på mig skrivandet av notis 1 så kanske jag räddade upp det.. jag vet inte men jag tror inte att någon tog det så hårt att jag inte var där de första timmarna.
Nu ska jag gå och lägga mig för jag är grymt trött. Zzz..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0